Przegląd zajęć

1
ZAJĘCIA DYNAMICZNE WZMACNIAJĄCE CIAŁO I SPALAJĄCE TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ – dla wszystkich

  • +Tabata

    Tabata to ćwiczenia składające się na trening o zwiększonej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej) jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie - zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. Ten czterominutowy, interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej.

  • +Trening funkcjonalny

    Podstawowymi założeniami tego rodzaju zajęć jest funkcjonalność ruchu (tzn. że musi być to aktywność taka sama jak wykonywana w życiu codziennym) oraz jego wielopłaszczyznowość ( działa we wszystkich trzech wymiarach jednocześnie) i wielostawowość.

    Każde ćwiczenie aktywuje jednocześnie całe ciało ćwiczącego przez co wydatek energetyczny treningu jest wysoki.
    Trening funkcjonalny harmonijnie wzmacnia mięśnie całego ciała, symetryzuje je. Główną jego zaletą jest to, że aktywizuje wszystkie rodzaje włókien mięśniowych, mięśnie posturalne odpowiadające za postawę i globalne.
    Jest treningiem prozdrowotnym. Można nim osiągnąć dowolny cel w zależności od wyboru sprzętu i ćwiczeń - np. zbudować formę przed sezonem narciarskim lub wysmuklić sylwetkę.

  • +BPU (Brzuch, Pośladki, Uda)

    Zajęcia, w których nacisk położony jest na wzmacnianie i kształtowanie dolnych partii ciała (brzuch, biodra, uda, pośladki).
    Podczas ćwiczeń mięśnie wysmuklają się i optycznie zmniejszają. Poprawia się wygląd skóry i spala tkanka tłuszczowa.
    Zajęcia odbywają się na stepie.

  • +PŁASKI BRZUCH

    Ćwiczenia wzmacniające i kształtujące mięśnie brzucha. Pełna izolacja tej partii mięśniowej gwarantuje szybkie efekty. Trening idealny również dla Panów.

  • +TURBO SPALANIE

    Trening obejmujący wszystkie partie ciała. Intensywny ze względu na dużą ilość powtórzeń oraz wykorzystanie przyborów ( hantle, obciążenia na nogi ). Szczególnie polecane dla osób chcących "rzeźbić" swoje ciało poprzez wzmacnianie i ujędrnianie mięśni. Zajęcia dla osob średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

  • +SHAPE MIX

    Mieszanka zajęć wzmacniających i ujędrniających wszystkie grupy mięśniowe.
    Są to ćwiczenia o prostej formie, jednocześnie kształtujące całą sylwetkę oraz poprawiające wytrzymałość.
    Podczas ćwiczeń używamy ciężarków, piłek, gum i mat.

  • +FITBALL

    Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, nawet dla osób ze schorzeniami kręgosłupa i stawów. Podczas zajęć wykorzystywane są specjalistyczne piłki, które umożliwiają odciążenie stawów i bezpieczne wykonanie wszystkich ćwiczeń wzmacniających mięśnie. Ćwiczenia z piłką należą do grupy ćwiczeń równoważnych, podczas nich można siedzieć na piłce, leżeć na niej przodem lub tyłem albo opierać się o nią bokiem. Poprzez szukanie balansu podczas tych pozycji wzmacniają się mięśnie odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy ( mięśnie posturalne). Ćwiczenia z piłką poprawiają umiejętność czucia ciała w przestrzeni, czyli propriorecepcję. Zastosowanie: w treningu ogólnorozwojowym do wzmocnienia mięśni grzbietu, zwiększenia ruchomości w stawach, poprawy kondycji, w schorzeniach neurologicznych, a także przy korekcji wad postawy i rechabilitacji.

  • +SZTANGI

    Program ćwiczeń mający na celu wzrost wytrzymałości siłowej wszystkich partii ciała oraz siły mięśni bez wzrostu ich obwodów.
    Doskonała forma zajęć dla osób, które chcą wyrzeźbić swoje ciało i pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej.
    Atrakcyjność zajęć jest duża ze względu na dobór ćwiczeń do muzyki, która określa ilość powtórzeń, tempo oraz kolejność ćwiczeń.
    Obciążenie na sztandze jest modyfikowane w zależności od partii mięśniowej. Sztangi w przeciwieństwie do ćwiczeń aerobowych pozwalają nam na redukcję wyłącznie tkanki tłuszczowej bez utraty tkanki mięśniowej.
    To rewelacyjny, kompleksowy program treningowy, który pozwoli zrealizować cel jakim jest – piękne, zdrowe ciało.

  • +TBC STEP ( Total Body Condition )

    Zajęcia mieszane, łączące trening kondycyjny i kształtujący. Ćwiczenia kondycyjne odbywają się przy wykorzystaniu stepu, co powoduje, że są one bardziej urozmaicone. Są idealne dla osób chcących kształtować i ujędrniać ciało, poprawić wydolność oraz lubiących proste intensywne ćwiczenia na stepie. Zajęcia dla osób średnio zaawansowanych

  • +INDOOR CYCLING (SPINBIKE)

    Forma grupowych zajęć, dynamiczna jazda na specjalnym rowerze stacjonarnym Schwinn przy motywującej muzyce.
    Jej efektem jest lepsze zdrowie, lepsze samopoczucie i piękniejszy wygląd.
    Każdy, kto regularnie uprawia Indoor Cycling zyskuje siłę woli i umiejętność pokonywania własnych słabości. Zaletą treningu w grupie jest duża motywacja i zachęta do dawania z siebie coraz więcej. Taki trening nie znudzi się, przynosi dużo radości, a przez to przyczynia się do osiągania swoich upragnionych celów.
    Dodatkowo IC pozwala spalać mnóstwo kalorii. Pozwala na trenowanie motywacji, siły umysłu, odporności psychicznej, a tym samym zwalczanie stresów, problemów, kompleksów.
    Jazda zgodnie z tą filozofią chroni stawy, nie prowadzi do kontuzji, gdyż intensywność zajęć dostosowana jest do danej grupy. Pedały roweru naciskane są w takt muzyki. Dodatkowo każdy uczestnik zajęć IC w każdym momencie indywidualnie decyduje o obciążeniu, które ustawia na swoim rowerze.


2
ZAJĘCIA TANECZNE

  • +LATINO DANCE

    Idealna forma zajęć łączących w sobie elementy różnych tańców latynoamerykańskich takich jak salsa, rumba, mambo, samba, ch-cha.
    Jest to doskonały trening wytrzymałościowy angażujący mięśnie całego ciała, żywiołowe rytmy szybko napełnią energią, poprawią sylwetkę oraz koordynację ruchową.

  • +TANIEC DLA DZIECI

    Idealna forma dla prawidłowego rozwoju dziecka. Poprzez zabawy taneczne rozwija poczucie rytmu, koordynację ruchową.


3
ZAJĘCIA MENTALNO - REHABILITACYJNE

  • +PILATES

    Forma treningu skierowana dla każdego, niezależnie od wieku czy stopnia sprawności. Idealna forma ćwiczeń dla osób unikających wysiłku ze względu na bóle stawów, bóle pleców, słabe mięśnie oraz brak kondycji. Metoda ta jest wskazana dla wszystkich, którzy wolą spokojne ćwiczenia a zależy im na odpowiednim wymodelowaniu sylwetki. Jest wskazana także dla ludzi z nadwagą i otyłością, jak i dla tych, którzy wcześniej nie ćwiczyli.
    Podstawą tej techniki jest uaktywnienie mięśni wewnętrznych. Dzięki temu jesteśmy w stanie wzmocnić, a w szczególności zwiększyć siłę mięśni brzucha, mięśni przykręgosłupowych, mięśni obręczy barkowej oraz pośladków.
    Pilates jest formą mentalną, wymaga skupienia umysłu na poszczególnych mięśniach, dzięki czemu zwiększa się świadomość i kontrola naszego ciała. Ćwiczenia wymagają dużej koncentracji, polegają na wykonywaniu precyzyjnych i powolnych ruchów o niewielkim zasięgu przy spokojnej muzyce.
    Ćwiczenia Pilates, dzięki wzmocnieniu głębokich mięśni tułowia, poprawiają elastyczność, koordynację ruchową i równowagę, kręgosłup staję się giętki i wytrzymały.
    W wyniku poprawy krążenia nogi, plecy, szyja i ramiona rozluźniają się a dzięki relaksacji zmniejszamy poziom stresu łagodząc ból i sztywność.


4
ZAJĘCIA Z MUAY  THAI
(tajski boks)

boxKażdy trening będzie zaczynał się rozgrzewką, która w zależności od ukierunkowania treningu będzie do niego dostosowana.
Na początku duży nacisk będzie kładziony na koordynację ruchową, gdyż sporty walki pod tym względem są bardzo wymagające. Z czasem będziemy dokładać więcej ćwiczeń siłowych i koordynacyjnych. Czas tych ćwiczeń to ok. 15 – 20 min.
Na zakończenie lub w trakcie wplatane są ćwiczenia rozciągające, poprawiające elastyczność ciała i ruchomość nóg.
Kolejna część treningu to doskonalenie technik kopnięć i uderzeń podczas pracy w parach. W miarę wzrostu ilości treningów, podnoszone będzie tempo i ilość ćwiczeń oraz obciążenia, które znacznie wpłyną na siłę, wydolność i dynamikę.
Na koniec treningów wykonywane będą różnego rodzaju ćwiczenia na mięśnie brzucha.

Treningi sportów walki są świetną alternatywą dla osób chcących stracić na wadze oraz wzmocnić i wyrzeźbić swoje ciało.

Serdecznie zapraszamy na zajęcia z Tomaszem Mordarskim – wielokrotnym medalistą i mistrzem Polski, członkiem kadry narodowej jak również brązowym medalistą Olimpiady Sportów Walki w Pekinie.

Zajęcia odbywają się we WTORKI i CZWARTKI o godz. 20.00

CENNIK
8 WEJŚĆ na miesiąc: 90,00 zł

Zajęcia odbywają się we WTORKI i CZWARTKI, o godz. 20.00


5
PIERWSZY TANIEC
- dla przyszłych nowożeńców

pierwszy_taniecPierwszy taniec na weselu to jedna z tych chwil, które później wspomina się całe życie. Jest w niej coś wzniosłego, magicznego i symbolicznego. Jaką piosenkę wybrać, by stworzyć niezwykłą atmosferę? Najlepiej, gdy jest to piosenka w jakiś sposób dla Was szczególna, a jednocześnie nadaje się do tańca. Dzięki temu włożycie w taniec całe serce zamiast „odtańczyć” obowiązkowego walczyka.

Aby stresu było jak najmniej a Wasz pierwszy taniec stał się źródłem radości i wspaniałych wspomnień, WARTO, ABY - JAK WSZYSTKO W TYM DNIU - BYŁ PROFESJONALNIE PRZYGOTOWANY.

Jeżeli brak Wam pomysłu, do jakiego utworu moglibyście zatańczyć podsuniemy Wam kilka propozycji. Ułożymy dla Was choreografię podczas kilku lekcji i przygotujemy Was do zatańczenia PIERWSZEGO TAŃCA WESELNEGO.

CENNIK - CENA OD PARY *
60 min. 60,00 zł
120 min. 110,00 zł

* negocjacja ceny w zależności od ilości godzin


6
AKTYWNE W CIĄŻY
- dla przyszłych mam

9miesJest to program ćwiczeń dla przyszłych mam, które aktywnie chcą przygotować się do porodu.
Zajęcia z elementami pilates, Body Ball, zakończone ćwiczeniami oddechowymi i relaksem.
Proponowany trening jest bezpieczny, gdyż został dostosowany do każdego trymestru ciąży.
Przeznaczony jest dla już aktywnych przyszłych mam, jak i tych, które dopiero chcą rozpocząć ćwiczenia.
CENNIK - KARNET WAŻNY 2 MIESIĄCE
150,00 zł | 10 x 15,00 zł